Tavelsjö- Vallberget

Besökte det vackra Tavelsjöberget och njöt av utsikten från toppen där. Helt underbart! Och promenaden uppför berget var inte tokig den heller. Mycket fin natur att njuta av. Med mig var ju den trogne följeslagaren såklart. Och det kan ju inte låtas bli att bli några (läs maaaasssoorr)av bilder på mitt fina pälsmonster :)
En perfekt söndagsutflykt som lär göras om var det iaf! 
Och jo, jag måste öva på mina vybilder, men jag får väl tordas bjuda på det jag åstadkom iaf :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


den svartvita bilden med vattendropparna på nosen är ju helt fantastisk !

2014-04-29 // 17:22:20

Alltid intressant att se dina bilder. Hoppas du uppdaterar bloggen med fler bilder idag. Kram.

2014-04-30 // 07:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback