Årets sista träff med gänget

Idag hade jag en träff med min hundgrupp.
Det var sista träffen för i år.
 Jag är så glad över att jag startade den här gruppen.
Så många trevliga och busiga träffar vi haft tillsammans.
Både min Zooki och jag är glada över att fått lära känna alla dessa härliga 4benta och 2fotade vänner :-)
Och tänk så många härliga foton jag fått ta på dessa träffar.
Jag har fått fota massa över lyckliga hundar och fånga sann glädje på bild.
Foto och hundar, en perfekt kombination för mig :-D
Ser fram emot nästa år och massor av fler hunträffar med världens bästa hundgäng!
Här kommer ett bildregn från dagens träff.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


verkligen helt underbara bilder !
blir så avundsjuk, jag och min varg vill ju också vara med er :)

2013-12-30 // 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback