CLpicture

Då är den nya sidan igång.
Så grymt  mycket fix med sånt här, html koder och headers, bakgrunder... ja ursch.
Anledning till den nya sidan och nytt namn är att jag för en tid sedan själv bytte efternamn.
 Känndes lite fel att bloggen hade ett namn som jag själv inte fortfarande har.
Men pga det inte är möjligt att ändra namn eller adress på gammla bloggen så fick det bli en helt ny start.
Jag hoppas ni vill fortsätta följa mig här.
Ska försöka starta med att uppdatera lite med tidigare favoritbilder här men kommer såklart bli
 massor av nya pix också :-)
 


» Sofia

Jätte fin blogg som jag självklart kommer följa! :-)

Svar: Tusen tack :-)
Camilla Lindgren

2013-12-19 // 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback