free from rules, free to be a fool

Nu bryts tystnaden som rådit här på bloggen lite.
Kännde att efter jag fått en länk hos Elmertoft foto (som för övrigt har massa fina bilder och är väldigt duktig fotograf) och så fina kommentarer på mina bilder så vill jag ju dela med mig av lite nya verk :)
Har ju hunnit med att fota lite men mest så låter jag kameran bara fota det jag möter till vardags och saker som gör mig glad. Och glad blir man ju av att titta på stora ,busiga pälsmonster som leker på stranden :)
Och efter det långa uppehållet så tror jag att det blir dubbla inlägg. Så wait for it, det kommer snart ett till inlägg fullt med pix! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


ja du vet ju vilken min favorit bild av dessa är, helt underbara bilder i övrigt :)

2014-04-29 // 17:23:24

ja du vet ju vilken min favorit bild av dessa är, helt underbara bilder i övrigt :)

2014-04-29 // 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback