Secrets I have held in my heart Are harder to hide than I thought

Även fast jag varit lite frånvarande senaste tiden så har jag ju inte missat att det var kärlekens dag för ett par dagar sedan. Måste ju även jag få bidra lite, även fast jag tycker vi ska bjussa på kärlek varje dag)) så här kommer mitt inlägg fyllt med kärlek. Det blev en favorit bild från sommaren 2013 och till det en absolut favoritsång.
Bättre kan det inte bli :) 
 
 
I wanna be your vacuum cleaner
Breathing in your dust
I wanna be your Ford Cortina
I won't ever rust
If you like your coffee hot
Let me be your coffee pot
You call the shots babe
I just wanna be yours

 
 Och för er som undrat om varför jag bloggar så sällan nu så kommer det ett längre inlägg vid senare tillfälle.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback