Anticipation has the habit to set you up

 Här ekade det tomt.
Jag har lagt kameran på hyllan ett tag. Behövde lite vila och återhämtning för att finna glädjen i det igen.
Det som är jobbigt när man jobbar såhär med foto är att (iaf för mig) man bygger sånna krav och en stor prestationsångest kryper fram.
Det började bli riktigt jobbigt för mig där ett tag. Minsta lilla fel så blev jag så arg på mig själv.
Så jag har försökt låta bli att fota ett tag. Bara för att de här kraven ska få blåsa bort lite och för att få längta efter att fota och känna glädjen i det igen.
Nu tänkte jag börja så smått igen men försöka att först och främst bara fota sånt som gör mig glad och inte ha så höga krav nu. 
Så idag följde kameran med ut på min och Zookis morgonpromenad. Roligt.
Det känndes faktiskt riktigt bra att komma hem med lite foton igen.
Jag älskar ju verkligen att jobba med dom. 
Så nu kanske det kommer bli lite bloggande igen.
Däremot kommer jag inte göra några fotojobb på ett tag. 
Så Välkommen tillbaka till mig själv och till er som kikar in hoppas ni fortsätter följa med :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


va roligt att du börjat fota igen :)
dina bilder är ju så himla fina !
super söt bild på din tjej med öronen i luften ^^

Svar: Tack fina du! Ja,det blev lite för mycket krav där ett tag, särskilt som det varit lite jobbigt i övriga livet också. Men jag ska försöka hålla det på en nivå som känns bra nu och bara försöka ha roligt. Se det som något avkopplande och bra för själen :)
Camilla Lindgren

2014-01-14 // 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback